Akademik Teşvik Başvuru Takvimi

Akademik Teşvik Başvuru Takvimi
Akademik Teşvik Yönetmeliğindeki değişiklikler 17 Ocak 2020 tarihinde Resmî Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe girmiştir. (Yönetmelik ve yeni düzenlemeler ekte verilmiştir.) Yönetmelikte yapılan değişikliklerin öğretim elemanlarımızı tarafından incelenmesi ve başvuru formlarının ve ek belgelerinin buna göre düzenlenmesi gerekmektedir.
Aynı zamanda YÖKSİS Akademik teşvik başvuru formları da bu tarihte kullanıma açılmıştır. (YÖKSİS’deki akademik teşvik başvuru formu için gerekli olan mezuniyet bilgilerinin de öğretim elemanlarımız tarafından kendi mezun oldukları üniversiteler ile iletişime geçip tamamlamaları zorunludur.)
Bu bilgiler altında Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi aşağıdaki şekilde yeniden düzenlenmiştir:

1- Öğretim elemanları tarafından başvuru dosyalarının bağlı bulundukları bölüm başkanlıklarına teslimi 23 Ocak 20202- Birim Akademik Teşvik Komisyonunun başvurularla ilgili puanlama tablosu ve tutanağını birim idaresi aracılığıyla Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletmesi 28 Ocak 2020

3- Komisyon kararlarının öğretim elemanlarına bildirilmesi 5 Şubat 2020

4- İtirazların öğretim elemanları tarafından Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi 12 Şubat 2020
5- Komisyon tarafından kesin listelerin öğretim elemanlarına bildirilmesi 14 Şubat 2020
Öğrenci Destek Hattı