Üniversitemizde 2024 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvuruları ve değerlendirme süreci aşağıda belirtilen takvime göre vpys.samsun.edu.tr adresi üzerinden “Akademik Teşvik Yönetimi” sistemine yapılacaktır. Sistemin kullanımı ile ilgili bilgilendirme notu sistemde yer almaktadır.
Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi
Tarih | İşlem |
01 – 14 Ocak 2025 | Akademik Teşvik Başvuru (vpys.samsun.edu.tr) adresi üzerinden) |
15 – 20 Ocak 2025 | Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının incelemelerinin sonuçlandırılması (Birim Akademik Teşvik Komisyonları ilgili belgeleri ve karar tutanaklarını Fakültelerde Dekanlığa, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarında Müdürlüğe, Rektörlüğe Bağlı Bölümlerde Bölüm Başkanlıklarına teslim edeceklerdir). |
21 Ocak 2025 | Başvuru değerlendirme raporlarının Dekanlık, Müdürlük ve Rektörlüğe Bağlı Bölüm Başkanlıklarınca Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna teslimi |
21-26 Ocak 2025 | Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun değerlendirmesi ve kararların ilan edilmesi |
27-31 Ocak 2025 | İtiraz süresi |
3-5 Şubat 2025 | Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunca itirazların karara bağlanması ve kesin sonuçların yayınlanması |
Akademik Teşvik Başvurusunda Teslim Edilecek Belgeler
- YÖKSİS’ten temin edilen Akademik Teşvik Başvuru formu
- vpys.samsun.edu.tr adresindeki Akademik Teşvik Başvuru sisteminden üretilen sonuç raporu
- 2.6/FRM02 Araştırmacı Beyan Formu
- 2.6 FRM03 Araştırmacı Kurum Değişikliği Beyan Formu (2024 yılı içerisinde kurum değişikliği yapan personel içindir)
- 2.6 FRM04 Araştırma Alanı Beyan ve Uygunluk Formu (Görev yaptığınız bölümde alanınıza uygun Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu bulunmayan personeller içindir)
SAMÜ-Akademik Teşvik Kılavuzu-2024 (Kılavuza erişmek için tıklayınız)Akademik Teşvik Kılavuzu 2024[1] (1)
NOT: 1- Akademik Teşvik Başvuruları vpys.samsun.edu.tr adresindeki Akademik Teşvik Yönetimi sistemi üzerinden yapılacaktır. Faaliyetlerle ilgili istenilen bütün kanıtlar sisteme yüklenecek olup sadece yukarıda ifade edilen belgeler elden teslim edilecektir. Hangi faaliyet için ne tür kanıtın isteneceği sisteme tanımlanmış olup istenilen kanıtın sisteme yüklenmesi gerekmektedir.
2- İlgili formlara vpys.samsun.edu.tr adresinden “FORM YÖNETİMİ” sekmesinden ya da Samsun Üniversitesi | Veri Performans Yönetim Sistemi adresinden ulaşılabilmektedir.
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu