2023 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Süreci

2023 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Süreci

Üniversitemizde 2023 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvuruları aşağıdaki takvime göre vpys.samsun.edu.tr adresi üzerinden “Akademik Teşvik Başvuru” sistemine yapılacaktır. Sistemin kullanımı ile ilgili bilgilendirme notu sistemde yer almaktadır.

Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi

Tarih   İşlem
02-14 Ocak 2024 : Akademik Teşvik Ödeneğine başvuru (vpys.samsun.edu.tr adresi üzerinden)
15-19 Ocak 2024 : Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının incelemelerinin sonuçlandırılması.

Akademik Teşvik Başvurusunda teslim edilecek belgeler Fakültelerde Dekanlığa, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarında Müdürlüğe, Rektörlüğe Bağlı Bölümlerde Bölüm Başkanlıklarına teslim edileceklerdir.

19 Ocak 2024 : Başvuru değerlendirme raporlarının Dekanlık, Müdürlük ve Rektörlüğe Bağlı Bölüm Başkanlıklarınca Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna teslimi
20-26 Ocak 2024 : Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu değerlendirmesi ve kararının ilan edilmesi
29 Ocak 2 Şubat 2024 : İtiraz süresi
03-05 Şubat 2024 : Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunca itirazların karara bağlanması ve kesin sonuçların yayınlanması

Akademik Teşvik Başvurusunda Teslim Edilecek Belgeler

YÖKSİS’ten Akademik Teşvik Başvurusu İçin Temin Edilen Belgeler

Akademik Teşvik Başvuru sisteminden üretilen sonuç raporu

S4.2.6/FRM02 Araştırmacı Beyan Formu

S4.2.6 FRM03 Araştırmacı Kurum Değişikliği Beyan Formu (2023 yılı içerisinde kurum değişikliği yapan personel içindir)

S4.2.6 FRM04 Araştırma Alanı Beyan ve Uygunluk Formu (Görev yaptığınız bölümde alanınıza uygun Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu bulunmayan personeller içindir)

SAMÜ-Akademik Teşvik Kılavuzu-2023 (Kılavuza erişmek için TIKLAYINIZ )

Not 1: Akademik Teşvik Başvuruları vpys.samsun.edu.tr adresinde Akademik Teşvik Başvuru sistemi üzerinden yapılacaktır. Faaliyetlerle ilgili istenilen bütün kanıtlar sisteme yüklenecek olup sadece yukarıda ifade edilen belgeler teslim edilecektir. Hangi faaliyet için ne tür kanıtın isteneceği sisteme tanımlanmış olup istenilen kanıtın yüklenmesi rica olunur.

Not 2: İlgili formlara vpys.samsun.edu.tr adresinden “FORM YÖNETİMİ” sekmesinden ya da https://kalite.samsun.edu.tr/standart-formlar/ adresinden ulaşılabilmektedir.

 

Akademik Teşvik Düzenleme,

Denetleme ve İtiraz Komisyonu 

 

Öğrenci Destek Hattı