2022 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Süreci

2022 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Süreci

Üniversitemizde 2022 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvuruları aşağıdaki takvime göre vpys.samsun.edu.tr adresi üzerinden “Akademik Teşvik Başvuru” sistemine yapılacaktır. Sistemin kullanımı ile ilgili bilgilendirme notu sistemde yayınlanacaktır.

Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi

Tarih   İşlem
02-11 Ocak 2023 : Akademik Teşvik Ödeneğine başvuru (vpys.samsun.edu.tr adresi üzerinden)
12-17 Ocak 2023 : Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının incelemelerinin sonuçlandırılması.

Akademik Teşvik Başvurusunda teslim edilecek belgeler Fakültelerde Dekanlığa, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarında Müdürlüğe, Rektörlüğe Bağlı Bölümlerde Bölüm Başkanlıklarına teslim edileceklerdir.

18 Ocak 2023 : Başvuru değerlendirme raporlarının Dekanlık, Müdürlük ve Rektörlüğe Bağlı Bölüm Başkanlıklarınca Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna teslimi
18-24 Ocak 2023 : Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu değerlendirmesi ve kararının ilan edilmesi
25-31 Ocak 2023 : İtiraz süresi
01-03 Şubat 2023 : Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunca itirazların karara bağlanması ve kesin sonuçların yayınlanması

Akademik Teşvik Başvurusunda Teslim Edilecek Belgeler

YÖKSİS’ten Akademik Teşvik Başvurusu İçin Temin Edilen Belgeler

Akademik Teşvik Başvuru sisteminden üretilen sonuç raporu

S4.2.6/FRM01 Akademik Teşvik Başvuru Dosyası Kontrol Listesi

S4.2.6/FRM02 Araştırmacı Beyan Formu

S4.2.6 FRM03 Araştırmacı Kurum Değişikliği Beyan Formu (2022 yılı içerisinde kurum değişikliği yapan personel içindir)

S4.2.6 FRM04 Araştırma Alanı Beyan ve Uygunluk Formu (Görev yaptığınız bölümde alanınıza uygun Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu bulunmayan personeller içindir)

İlgili Kılavuz, Yönetmelik ve Diğer Formlar

SAMÜ-Akademik Teşvik Kılavuzu-2022 (Kılavuza erişmek için tıklayınız)

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

S4.2.6/FRM05 Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu (BATBİK) Değerlendirme Formu

Not 1: Akademik Teşvik Başvuruları vpys.samsun.edu.tr adresinde Akademik Teşvik Başvuru sistemi üzerinden yapılacaktır. Faaliyetlerle ilgili istenilen bütün kanıtlar sisteme yüklenecek olup sadece yukarıda ifade edilen belgeler teslim edilecektir.

Not 2: Akademik Teşvik Başvuru dosyasının en başında “Form 1. Akademik Teşvik Başvuru Dosyası Kontrol Listesi” yer almalıdır. Kontrol listesini hem teşvik için başvuruda bulunan öğretim elemanının hem de birim teşvik komisyonu üyelerinin imzalaması zorunludur.

Not 3: İlgili formlara https://kalite.samsun.edu.tr/standart-formlar/ adresinden ulaşılabilmektedir.

Prof. Dr. Ali BİLGİN

Akademik Teşvik Düzenleme,

Denetleme ve İtiraz Komisyonu Başkanı

Öğrenci Destek Hattı